berita baik..berita baik..berita baik..

kedai cikLUNA berBESARhati tuk adakan SALES pd stiap 2hb pd stiap bulan.. diskaun 15% akan dberikan kepada mommies/daddies yang m'order & mbuat bayaran dlm tempoh 24JAM shj. . & pd 2JUNE , akan diadakan MEGASALES dengan diskaun hingga 25% . & pd 2NOVEMBER pl akan diadakan MEGAMEGASALES hingga 35% . & 50% diskaun pd hri BIGMEGSALES pd 14MARH .. . wow jangan ketinggalan yea.heeheheee... ops belom habis lgi.. 26January kedai cikLUNA nak belanje POSLAJU t&c *harus order & buat bayaran dlm mase 24JAM. (so xble booking awal2 ye mommies/daddies/aunties/uncles) **ops,SALES ni tidak termasuk utk item2 yg dlm kategori clearance stok - PriceCut - Special Sale - Lelong, dan yg swaktu dgnnye..sbb item2 ini sda dpotong harganya!

member akan dapat spesel diskaun.

tanpa kalian, siapa la Rombengan cikLuna.

kepada kawan2 (pelanggan2) Elle yang dulunye follow (membeli) kat gerimisdhati.blogspot.com amat2lah dhargai follow blog ini pl,harap terus membeli/mnyokong Elle d sini pula ye.
Maaf atas ksulitan, terpakse utk mCeraikan blogshop & blogPersonal atas sebab2 kesesakan
.

kami jual baju, tapi bukan blogshop ini.

yang mana satu?

sudah mendaftar heartbeat.my? ini tutorialnye.

Thursday, March 18, 2010

PreLoved?!!

aii..lamanye tk mnulis d cni..
ntah la.kekdg tuh byk idea mcurah nk dkongsi kn..tp,
agaknye skrg lebih minat mbaca dr mnulis..

oya,aku ada hobby bru skrg..mbeli scara online..mula2 aku beli baju2 baby yg limited edition..kdg2 tuh,aku mbeli bkn sb kperluan..tp,ntah la..sronok & geram tgok baju2 baby yg djual..wlupon ada yg dbeli lbih besar dr size Luna..heeheee..

lma2 klamaan,aku kkringn duit lak..nk mta ngn hubby mcm malu jugak..ye lah,bju2 yg ada pon blom pakai lagik..da nk tmbah..alahai..mbazir lak..& satu hri aku tjelajah blog kwn2 yg mjual baju2 bundle tuk baby..mula2 takut2 jugak..yalah kulit baby kn sensitip..& agak malu jugak klu iparduai thu aku hya mmpu beli brgn bundle..tp testimoni kwn2,myakinkn aku..bju2 bundle pon elok dpakai sbg basahan,& ada yg like new* sesuai dpakai bjalan..hurmsss,aku cuba beli d maisaramylove & mykids-store, hasilnya mmg bbaloi3x..

kmudian aku bjinak2 pl ngn brgn preloved..ya,mula segan2 pl nk beli..tp bl dpikirkn smula,klu brgn bundle kita mhu beli yg mn kta xthu sapa empunya milik sblm ni,knp pl kta takut2 tuk beli preloved,yg sda tntu kta trus beli dr empunya baju..aku mcuba..alhamdullilah,elok bbaloi3x..

& skrg tpikir oleh ku..aku jugak punya byk baju2 yg sda xmuat tuk ku pakai lagik..slepas mlahirkan Luna..bagai mmbesar pl tulang-mlulang ku..bnyk baju2 & skirt2 yg sda xmuat & xslesa d pakai..mhu d buang sayang..elok lgik..so aku,plan nk jual baju2 tsebut..aku mta izin dr hubby..wowww katanya itu lbih baik dr aku mnyemak closet ngn baju2 yg aku sda xmhu pakai tuh..& aku xsbr aplod tuk tontonan kwn2 yg lain..mn thu ada yg bminat..ble jugak aku modalkn tuk beli baju2 baby lgik kn.. :)

so nantikan ye kwn2 tsayang..
:) sapot aku ya..

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi membeli d sini.

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

notalututketumit:

harus klik OLDER POST ye, banyak lagi baju2 yg masih available!
terima kasih :').

berminat berniaga online/offline dengan modal minima?
atau ingin dress-up anak2? bundle,tpakai tapi tetap bergaya.

kami mjual bundle loose.
1kotak - jeans - RM80/16helai.
1kotak - romper/overall/dress/t-shirt - RM80/20helai.

amat berbaloi bukan?dbawah ini dsertakan sample pakaian bundle.

Bundle Jeans (gambar: sample)

Bundle Jeans (gambar: sample)
RM80/16helai

Bundle Campur2

Bundle Campur2
RM80/20helai

Sample Dress/ Overall

Sample Dress/ Overall
RM80/20helai